Meer informatie over geweigerde email

Om te voorkomen dat we worden bedolven onder niet gewenste reclame boodschappen per Email, wordt de mail geweigerd op de volgende gronden:

  1. De computer van uw provider probeert haar identiteit te verhullen.
  2. U verstuurt mail met een niet bestaand afzender adres.
  3. U probeert een bestand te versturen dat te groot is.
  4. De computer van uw provider staat op de zwarte lijst.
  5. U gebruikt spam specifieke teksten.
  6. Software bugs en configuratie fouten.

Details

1

Internet computers hebben zowel een naam als een nummer. Als de naam en het nummer niet bij elkaar gevonden kunnen worden, moeten we uitgaan van slechte bedoelingen.

2

Dit kan een configuratie fout zijn maar betekent meestal dat iemand probeert zijn / haar identiteit te verhullen.

3

Om `mail bommen' te voorkomen en om onze data kosten te begrenzen, is de grootte van binnenkomende emails begrenst op 1 MB.

4

Junk Email vriendelijke providers staan op zwarte lijsten. Als uw mail als gevolg van zo'n zwarte lijst wordt geweigerd, ontvangt u uw bericht + een verwijzing naar de zwarte lijst. In dit geval kunt u een emailtje sturen naar postmaster@Uw_Provider.
Wanneer uw provider niet bereid of in staat is haar beleid in deze te wijzigen, kunt u het beste een andere provider nemen.

5

Dit zijn oa boude stellingen over economische activiteiten en het overmatig gebruik van hoofdletters.

6

Meest voorkomende fouten en bugs;